4 maja ruszyła wielka kampania promocyjna najnowszego aparatu serii Olympus PEN – E-PL1. Kampania reklamowa obejmuje telewizję, prasę, internet oraz kino. Prezentowany w jej ramach spot telewizyjny zostanie wyemitowany w najlepszym czasie antenowym m.in. w TVN, TVP, POLSAT, TVN 7.
Dla jeszcze niezorientowanych – aparaty serii PEN to nowatorskie rozwiązanie łączące w sobie zalety kompaktu i lustrzanki. PEN jest niewielkich rozmiarów, ma prostą obsługę, a wymienna optyka pozwala na uzyskanie zdjęć najwyższej jakości. Co ważne aparat wyróżnia się niebanalną stylistyką nawiązującą do legendarnego pierwowzoru PEN-a z lat 60. ubiegłego wieku.
Warto dodać, że prestiżowe Stowarzyszenie TIPA wyróżniło model PEN E-PL1 tytułem „Najlepszego systemowego aparatu fotograficznego’’. Jury TIPA doceniło aparat E-PL1 za jego przyjazny dla użytkownika interfejs Live Guide, jakość obrazu oraz kompaktową konstrukcję.Nagroda TIPA jest kolejnym wyróżnieniem po przyznanej wcześniej nagrodzie Red Dot promującej design produktów.
Czy PEN zdobędzie serca i portfele Polaków? Zobaczymy. Mamy nadzieję, że tak, bo nam PEN się podoba :)
Zobacz więcej na temat aparatów PEN .
Tę stronę warto obejrzeć jeszcze z jednego powodu – zamieszczony został tam film zrealizowany za pomocą aparatu Olympus PEN, pokazujący pracę najbardziej znanego polskiego fotografika aktu Wacława Wantucha. Konwencja filmu w dyskretny sposób dokumentuje sesję fotograficzną z modelką. Polecamy :)
2 komentarze
Myślę, że SONY tylko pomoże PEN’owi bo póki co to ich NEX wygląda jak mydelniczka a zapewne technologicznie wiele nie pokaże, chyba, że wygrają ceną. Używam PL1 i jest wygodny, ładny (to też istotne…) i robi dobre zdjęcia i nawet szybko. Nie jest to jednak Canon 500D którego też mam z jasnym szkłem, ale jednak lepszy niż zwykły kompakt.
No teraz jak Sony wyskoczy z kampanią reklamową na swoje kompakty z wymienną optyka to Olympus powinien się bać. Sony potrafi zamieszać i zainwestować w reklamę.